donderdag 24 juni 2010

magnoliaatje

Hoi luitjes,

Vandaag zijn wij, m'n dochter en ik, naar een workshop bij Elke in Antwerpen geweest.
Daar den uitleg gekregen hoe we best met de kleurkes kunnen spelen heu ... werken. Maar ik was e beteke wild, waarschijnlijk van enthousiasme, hihi en zat al direct buiten de lijntjes, tsss, daar moete dan zo oud voor geworden zijn !

Heb toch wel wa bijgeleerd en we kregen heel goeie uitleg. Mercikes Elke. En ook hoe we papieren bloemekes moesten maken. 't Is wel e frutselwerkske hé (!) maar da moet ik hier nie vertellen aan al die ervaren kaarten-maaksters, n-i-e-w-a-a-r !
We hebben ons goed geamuseerd in de hobby-winkel en na 'de les 'geraakten we er natuurlijk weer nie buiten en hebben ons er nog eens laten gaan en zijn we met een volle zak huiswaarts gekeerd.
Dit is m'n 2de kaartje maar nu met stiften ingekleurd, ok ok.. nie zomaar stiften, kweet het wel, de COPICS !
(oef dat heb ik ff rechtgezet..)


Ik kijk al uit naar de volgende workshop, hou je vast Elke !


Bedankt om naar mijn kaartje te kijken.


4 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hey mama'tje,

dat hebben we toch maar even goed gedaan hé :-)

Ik vind uw kaartje héél mooi hoor!

Gek, hoe al de kaarten toch anders waren, alhoewek iedereen hetzelfde gebruikte qua kleur en gerief hé.

Knuffel,

San Kado zei

Hallo

Via Jaimie haar blog, kom ik hier ook even langswippen!

Wat een mooi kaartje! en inderdaad weer heel anders dan die van uw dochter! Mooi om te zien hoeveel verschil er dan in kan zitten!

Prachtig ga vooral zo door!

Groetjes
Sandra
http://www.sandraatsjuh.blogspot.com

Marianne zei

amai, gij ebt talent. een mooi kaartje hoor. Is er veel aan uw vingers blijven plakken ? Ge kunt er ook moeilijk buiten gaan zonder iets hé, al die verleidelijke stempelkes die ze daar hebben.

marika zei

dat hebt ge weer ne keer prachtig gedaan sie!
Ik hoor het u nog zeggen:nee hoor,kaarten maken is niks voor mij.Ik hou het wel bij mijn breiselkes.
Ben blij dat ge toch van gedacht verandert zijt zenne,want ge hebt er talent voor

groetjes,Marika