donderdag 2 mei 2013

kleurrijk

Toch heerlijk hé mensen als de zon van de partij is  :))
En ik ben aan een vest bezig die eigenlijk niet voor dit seizoen bedoeld is hoor. Ik moet ze nog ineen zetten.



Bij deze gelegenheid wil ik ook een beetje reclame maken voor :

de nieuwe handwerkblog (naast haar goedlopende knutselblog) van mijn dochter. Daarop zijn haar 1ste knappe werkjes te zien :

------            Handmade by Jampie     

 alsook haar kookblog met lekkere receptjes :
-----             Mijn keukenprobeersels

en de nieuwe blog van mijn schoondochter waarop prachtige dingen te zien zijn. Ze heeft net haar 1ste rokje gemaakt, zeer mooi werkje. 
  
---------         Glamourize the city

en ze maakt ook wreed lekkere cupcakes.

We weten ondertussen hoe plezierig het is om een blog te hebben die wordt bekeken en als we geluk hebben om er een reactie op te krijgen.
En alle begin is moeilijk hé :)


---------------------------------------------------------

Mannekes ik heb direct mijn camera genomen toen ik dit zag.



                                          Elke keer kwam er een vogel meer aangevlogen ... !


                                                         Ik dacht : dat kan niet !
 

                                                                 Yep toch wel  !
 

Denken jullie nu ook aan ' DE FILM ' waaraan ik toen dacht  ?
Juist ja : -  ' THE BIRDS ' -  ( Hitchcock )..... brrrr...
(alhoewel deze er minder angstaanjagend uitzien).


Merci meiskes om te komen kijken en ik hoop dat jullie naar mijn meiskes hun blog gaat piepen.
Nog een fijne dag  :)
en nu ga ik mijn ronde doen, tot .....






10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hey mama'tje,

Mercikes voor de reclame :-)
en jij bent zot van kleurtjes hé :-) je gaat je super voelen in je kleurrijk vestje :-)
en die vogels...tja zotte beesten hé :-)

Knuffel,

Lia zei

Wat een mooie kleuren krijg je vest,
groetjes Lia

Unknown zei

De bol wol begint vorm te krijgen, mooi effect hè! En merciekes om reclame te maken mama nr 2 ;-) The birds brrrr het zijn toch crazy birds bij jullie :-) x

Leovi zei

Very good, I really like the color scheme of that vest!

Miss Creatuurtje zei

Ik ga vast en zeker meteen eens kijken, alleen al omdat je zo enthousiast reclame maakt :-) Altijd fijn! Wordt inderdaad een heel mooi vest, fijne wol.
Ik kan me je al voorstellen met de camera in de aanslag, fijne vogel-vermeerderingsfoto's :-)

Anna zei

Your yarn has a beautiful color !
Love the pictures of the "birds"...
Have a nice weekend.
Anna

Vera zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je bent er weer :D
Dacht van de week nog aan je , het was al een tijd zo stillekes :)
Blij dat ik je weer gesignaleerd heb!

Wat gezellig al die vogeltjes op een rijtje :)

LIefs

Vera

Leovi zei

Good catch, seem to like the roof! Greetings.

Illyana zei

haha tel te vogels 1 2 3 4 5 haha thet is vel haha

Gerda Hartman zei

Hallo Susie, ik kom ook weer eens gezellig bij jouw buurten. Wat een prachtig wolletje. Gelukkig nog steeds aan het handwerken zie ik ;-). Zal ook eens bij Jamie gaan koekeloeren. Fijne avond verder.