donderdag 8 augustus 2013

pakje van Antoinette ...



....want ik had  gewonnen met haar give-away  :))
                            JOEPIE -YEAH       !!!

.. en dit mooie portemonneetje zat in deze leuke verpakking  ..


                          .. ik heb
                      'mijn portemonneetje' ( nu wel hé )
                                         direct aan mijn sleutel gehangen ...  :)
                           .. en wat zo interessant is,
               ....er gaat kleingeld in voor het karretje ...
                                                ...of de parking .... handig hé !!




Thank you Antoinette !.....  ben er wreed content mee  :)

Ga eens vlug kijken op haar site..
daar kan je haar prachtige creaties bewonderen ..
http://justmadewithlove.blogspot.be/


De zon die kwam piepen (om 6u genomen) ..

Op foto komt ze niet zo mooi over .... in werkelijkheid was het zéér mooi !!
(genomen met een simpel cameraatje)

Het zonnetje schijnt hier en hopelijk bij jullie ook ..
Have a nice day folks  !

18 opmerkingen:

marika zei

ooo, da's echt een supermooi portemoneke zeg!
Heel veel plezier ermee

groetjes,Marika

Anna zei

Lovely presents !
Beautiful picture !
Have a nice day ! We have a beautiful sun here too !
Hug
Anna

familiesadessaram zei

proficiat

Rika zei

Mooie spulletjes heb je gewonnen!

Moos zei

Wat een geweldige give away heb je me daar meis! Super!!!!!

* Haakjuffie * zei

heerlijk meid, ze zijn leuk he?
En wat een prachtige lucht heb je op de foto gezet, wauw!

Unknown zei

Die portemonneekes zijn super leuk. Ja en soms komt de foto niet over zo als je dat zou willen, maar ik vind hem toch zeer mooi.
grtjs
Daniëlle

Lia zei

Wat ontzettend leuk zeg!
groetjes Lia

Angélique zei

Veel plezier met JOUW portemonneetje! :-)
Ze zijn super leuk, in alle kleurtjes!

Antoinette zei

Graag gedaan Susie, ben blij dat ook deze goed is aangekomen en dat je er blij mee bent :D
Nog veel plezier :)

Metsmaakgehaakt zei

Heel erg mooi beursje

Hobbyrita zei

Heel tof portemonneeke en meteen een goede bestemming!
Ook hier scheen het zonnetje!
Grtjes, rita.

Elizabeth zei

Maar ik vind het een supermooie foto!
Wat is dat mooi hè als de zon zo over de daken komt...
Wat een geluksvogel ben je om dit prachtige portemonneetje te winnen, een echte beauty!

groetjes, Elizabeth

Leovi zei

Wonderful gift! The purse is beautiful!

Leovi zei

Yes, a beautiful sky and a beautiful sunrise, beautiful photos!

Leovi zei

Wonderful, I really like that gift!

Creative Chaos zei

Hoi Susie ,
wat een lief portemoneeke , en wat een beeldschone top heb je voor je kleindochter gemaakt , die mag je voor mij ook wel een maken ! haha

Tja , eerlijk gezegd staat mijn hobbyhok nu nog mee overhoop want eigenlijk wil ik al mijn kaartenmaakspul wegdoen en ik weet niet waar ik het moet laten ..

Wat het goede nieuws is , hoor jij als eerste .. als ik een jaar niet gerookt heb , krijg ik van mijn pa een vliegticket naar zuid amerika , maar daarvoor moet ik in mijn conditie wel een medische goedkeuring heben , en die heb ik gehad ...... mijn COPD is van 4 naar 2 teruggegaan !!!!!!

liefs, Patti xx

Unknown zei

Mooie fotookes! En wat een schattig portemonneetje heb je gewonnen :-) tot gauw x