zondag 30 juni 2013

let the sun shine..... let the sun shine...

... the su-u-un shini-i-ing ..   lalala ....
                  

 En dit geluid horen wij elke dag en iedere avond .. kwaak kwaak ..
                             in het park achter onze hoek.
Den ene kwaakt al wat luider dan den andere ..
                       en zeker 's avonds is het een echt concert   :)


Maar daarover wilde ik niet posten hoor, 'k geef het gewoon maar mee  ;).

        

                  'k Heb het dan ook maar gedaan hé ;)
Blijkbaar zijn er nog in blogland ...
                 die een SLIPPERTJE maken ..
... ik ga geen namen noemen ....................................

                      ...........hé Moos..( jij bracht me  het idee)  dankjewel






Heb zelfs 2 slippertjes gemaakt ...... als tassenhanger te gebruiken.

Het gratis patroontje kan je vinden bij ... Maddy.
Hele mooie blog trouwens !


Flip flop aan de voetjes en dan ook maar een zonnehoedje ineen gefrutseld.



Het vlindertje is gehaakt met naald nr 1,25 en de groene creatuurkes met nr 2,50

En bij de hoed hoort toch ook een zonnebril.hé.
Maar hij lijkt op iets om mee naar een gemaskerd bal te gaan.(we doen ons best)

En ik kreeg de smaak te pakken en heb er nog een kleinigheidje bij geflikt.






                                      Voila së ik heb me wat geamuseerd.

En ik ken iemand die hier heel blij mee gaat zijn  :)

                    
                                       Nog een laatste showfoto ..




Lieve mensen mercikes om langs te komen en voor jullie reactie en ook om me te volgen.
Ik kom ook steeds bij jullie kijken maar bij sommigen geraak ik niet binnen ??

Nog een fijne week iedereen  .. ;)

19 opmerkingen:

Moos zei

Owwwwwww geweldig meis .... je hebt me daar toch even een hele mooie outfit in elkaar geflanst hihihihi
Schitterend, echt onwijs leuk!!!!!!

Waar mijn "slippertje" al niet toe kan leiden hahahahahahaha

Liefs Moos

* Haakjuffie * zei

Ach, wat een schattige outfit heb je gemaakt, helemaal te leuk!

Marion zei

Ik vind het heel leuke vakantie haaksels. Vooral het hoedje spreekt me aan want ik heb er net eentje in het echt gekocht. Ben namelijk op vakantie en heb er hier echt een nodig. Gelukkig hebben jullie nu ook zon:).

Anoniem zei

Wat een zonnig blogje heb je gschreven en wat een leuk setje!!!!!

Unknown zei

Ben helemaal jaloers op jou prachtige zonnige haaksels. Zeker die hoed. Mooi,mooi, mooi...
Grtjs
Daniëlle

Maddy zei

hahaha...wat geweldig zo, compleet met bril, hoed en bikini!! Ja die Moos met haar slippertje:-))Bedankt voor de 'reclame', lief!! Grtzz..Maddy

Leovi zei

Yes, really wonderful colors and details in this frog! Saludos!

Hobbyrita zei

De slippertjes maakte ik tussendoor ook al vaak, heel leuk om te doen, maar jij bent echt wel heel creatief geweest hoor Susie! Waar haal je al die inspiratie?

Het zonnetje in huis zei

Hey mama'tje,

Ik vind deze zomerset dus écht KEIschattig hoor :-))
Maar .... ik mis precies een standtas om het in op te bergen ...
Hihi, kon het niet laten...kwestie van je niet te vervelen hé :-)

Knuffel,

Daphne zei

Wow, echt super moooooi! Heerlijk zomers en inspirerend ;)

Liefs, Daphne

Leovi zei

Very nice thongs - Key, great!!

Ljubinka zei

So nice,so sweet,wonderful colors!!!
Greetings.:)

Creative Chaos zei

Hoi susie , wat een leuke dingen heb je weer gehaakt, mijn vingers beginnen ervan te jeuken !
Een de give aways die je gewonnen hebt zijn super !!

Ik heb al lang het probleem dat ik bij sommige mensen geen berichtje achter kan laten , maar ik heb gehoord dat Blogger weer aan het vernieuwen is ....

liefs, Pat

Anna zei

Perfect for summer !!!!
Hug
Anna

Unknown zei

Ooooooo super, geweldig mooi en schattig :-) ik ben te groot op er in te kunnen zeker? Xxx

marika zei

oooooo, zo schattig allemaal!
ik wil da ook.

groetjes, Marika

zenuwpees zei

Je haakwerkjes en de mandala kaart zijn prachtig groetjes Marie-Claire

Antoinette zei

Hoi Susie,
Wat een te schattig strandsetje heb je gemaakt.

Dankjewel voor de leuke berichtjes op mijn blog :)
Je hebt er ook een volger bij.
Liefs

Miss Creatuurtje zei

Ik vind die kikker anders echt wel de moeite waard om over te bloggen :-) En wat een schitterende haaksels!