donderdag 5 augustus 2010

terug !

Afgelopen weken waren vol afwisseling en wat hectisch, een beteke door de verhuis en daarna dagen zonder pc gezeten , een beteke eronderdoor geweest en daarna ff ziek gevallen maar hé .. we zijn der weer. ;)

En als men verhuist dan komt men dingen tegen waarvan men het bestaan vergeten was, komt iedereen wel eens tegen zeker.
Zo kwam ik een zakje met borduurgaren tegen en ik liet het aan mijn dochter ( Jaimie) zien en ze zei; ah mama voila nu kan je bloemekes haken voor op de kaartjes te zetten en ook om eens ergens op te naaien !





Ik gelijk zot bloemekes haken, zoveel kleurkes oho ! En daarna mijn kunstwerkskes laten zien aan dochterlief die het met een bedenkelijk gezicht stond te bekijken.
Oei ! Wa teveel kleurkes bij elkaar zeker, vroeg ik, precies een kakkefonie hé maar ja, veel wit zat er nie tussen hé en ik heb me helemaal laten gaan , hihi.
..mja maar tis goed mama, zei ze





Ik zei rappekes , jamaar je moet ze nie allemaal tesamen op 1 kaart gebruiken hé... pff dan is da ding direct vol hé ;)
En de witte bloemekes zijn voor een volgende keer ..
Heb ondertussen de draadjes van nog enkele bloemekes ingestopt. En ik ga het hierbij laten nu.


Een prettige dag gewenst aan iedereen

6 opmerkingen:

Hetty zei

Zo dat zijn wel hele mooie bloemetjes

gr hetty

creationsncraftsbyarina zei

mooie bloemetjes dusssssssss wij zien binnenkort leuke bloemetjes op jullie kaarten hihhi.

mooi gemaakt.
gr arina

Birgitte aka Bietje zei

Gelukkig ben je weer helemaal terug. Ik had je ook al een tijdje gemist.
Mooie bloemen. In Nederland is onder handwerksters een Flower Wednesday aan de gang. Op woensdag worden alle gemaakte bloemen geshowt. Kun je zo inhaken.

Het zonnetje in huis zei

Dag Mama'tje,

Het waren en zijn nog steeds inderdaad zware weken hé!!

Joepie bloemkes en zijn schoon'tjes zenne!
Hihi, stel je voor al die bloemen op één kaart,
ge zou nogal mogen haken dan hé, hihi!!

Als ik tijd heb om te knutselen, kom ik eens een bloemke pikken hoor.

Knuffel, je dochter

Riet zei

Prachtige bloementjes Susie.

Liefs Riet.

marika zei

ooo,zo leuke bloemetjes zeg.Ik heb ook nog veel borduurgaren (hint,hint).
Da's nog eens een leuke manier om uw rstjes op te maken he.Goed gedaan Susie!