donderdag 16 september 2010

fijne feestdagen !

Hoi iedereen,

Toen ik naar mijn haaknaalden pakte, zei mijn kleindochter : maar bomma je moet toch nie altijd haken of breien, je kan toch ook eens een kaartje maken.
-Een kaartje maken ? -Ik ??? -Ja, zei ze en stond te knikken. Das nie moeilijk hoor. ( voor haar misschien nie maar voor mij wel ! )
Ja ! viel mijn dochter haar bij , wanneer ga je nog eens een kaartje maken ?

Zijn ze nu met m'n voeten aan 't spelen ?? Ben toch geen kaartjesmaakster ..
MMMM .. (wil zeggen dat ik aan 't denken ben, ja af en toe doe ik dit wel eens ) ... awel ik zal er eens eneke maken zie !

Poehh ik kon gewoon nie kiezen tussen al de mooie papieren enne .. wat ging 'k er opzetten ???
Denken, denken ( je ziet , ik doe het weer hé )... aha iedereen is met kerstkaartjes bezig dus ik zou er ook eentje maken.
Echt hé, op een gegeven moment heb ik de boel aan kant geschoven en gezegd tegen dochterlief, saluut ik doe nie meer voort.
-Allee allee mamaatje nie flauw doen hé, kom kom laat zien wat je kunt.

Och meer heeft ne mens nie nodig hé, ne push in de rug, heu .. figuurlijk gesproken dan :)

Terug aan " 't werk " want ik vind dit dus een hele opgave hoor !!
Maar ik heb mijn best gedaan en meer dan z'n best kan men nie doen niewaar !?
Ik heb er hééééééél lang over gedaan ( bloos ) en héhé eindelijk af !

Dit is kaartje 'nummerke 5 ' dat ik gefabriceerd heb.




Aja de titel verwijst naar de woordjes die ik op de kaart gedrukt had maar tis een beetje nie zichtbaar, beetje mislukt :)
Ik had eerst een proefke gedaan op een papiertje en wauw wat stond de stempelafdruk er mooi op en natuurlijk als 't goed moet zijn , zie je er niks van , tsss. Daarom heb ik em als titel gebruikt.

Ik heb op de binnenkant een licht papier gekleefd waarop men een tekstje kan schrijven.



Voila tot hier mijn 'project', hihi, mercikes om hier even stil bij te staan.

6 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hey Mama'tje,

Ik vind het een héél mooi kaartje hoor en dat stampvoeten gaan we in het vervolg niet meer doen hé, hihi.

Knuffel

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ha ha wat een verhaal, maar je kaart is mooi gelukt hoor, dus misschien nog een kaartje maken? AAAAAAhhhhhhhh, smeek, smeek, nu ga ik het ook al doen, ha ha, maar zonder stampvoeten.

groetjes jolande.

marika zei

ewel,het is u goe gelukt!Was da voor of na dat ge dat pilleke hebt genomen,haha.
In ieder geval,tis een heel schoon kaartje geworden.
En ik vind dat ge deze week nog eentje moet maken

dada,marika

Gerda Hartman zei

En nu de smaak te pakken (lol).

Marianne zei

een mooie kaart Susie, en als ik goed kijk zie ik toch de tekst staan hoor op de kaart.

Riet zei

Wat een verhaal Susie,maar je kaart is prachtig geworden hoor.
Zie je wel dat het lukt.

Liefs Riet.