donderdag 9 september 2010

Hé een award !

Dag iedereen,

Ik heb een award mogen ontvangen van Marika , dank je wel Marika.





En waarom ik een blog begonnen ben, tja .... eigenlijk komt het door mijn dochter, Jaimie,
die al bekend was met het bloggebeuren. En ik hing steeds met mijn neus boven haar blog en van anderen.
Ze heeft me daarna in de startblokken gezet, de rest was aan mij, alhoewel ze me nog wel wat geholpen had in 't begin hoor.
Eerst was ik zeer zenuwachtig maar nu ben ik er door, hihi.

Er wordt gezegd dat ik de award aan 10 personen moet doorgeven.
Eigenlijk wil ik geen 10 mensen uitkiezen dus ik laat de award na aan mijn volgers.

Nog eens bedankt Marika.

Nog een prettige dag verder voor iedereen

1 opmerking:

marika zei

ja susie,dat is wat met die dochter van u he,ik kan er van meespreken hihi

groetjes,Marika