maandag 11 oktober 2010

update

Hallo iedereen,
bedankt voor jullie reacties, die lees ik altijd met veel plezier..


Zie je me niet liggen, ik ben aan 't wachten tot iemand op mijn buikje wrijft want dit vind ik zaaalig !! Prrrt..

( 'de rosse', is de poes van mijn dochter en was me deze keer gezelschap aan 't houden ).

xxxxx




Jaja en ik had graag eventjes laten zien waar ik af en toe mee bezig ben. Rond ieder lapje apart ben ik nog een groen randje aan 't haken en dan ga ik alle lapjes aaneen haken. Daarna ga ik rondom het geheel een ietske bredere groene rand haken. Dit word dan mijn 2de placematje. En als 't af is, laat ik het de volgende keer zien... nu ff de poes aaien.

xxxxx




Ben ook nog voor kleindochter een overgooier aan 't breien en heb wol gekocht in de winkel waar ook deze breimagazine vandaan komt. Daarin staat het modelleke in blauw en roze maar om nie steeds het kind in roze te steken, hebben mijn dochter en ik besloten om iets donkerdere kleur te nemen en het is rood geworden met toch nog een tikske roze te zien.
Weet nie of men het op de foto goed kan zien en er zit ook iets glinsterend in.





Toen het rugpand af was , heb ik het aan kleindochter laten zien en ze vond het mooi !
Ze bleef het tegen haar rug houden maar heb haar duidelijk gemaakt dat dit niet alleen blijft hangen en dat ik er een andere lap voor van voor ga breien en de stukken aaneen zal naaien. Ze glimlachte .. toch een deugnietje hoor !



Dan ga ik nu aan het voorpand verder breien ... :)

Nog een prettige dag voor iedereen !!
Susie

10 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hey zotte ros, LOL, oeps sorry dat was tegen ons kattin hoor!

Dag mama'tje,

Wat een leuk placematje, hé..;hé...dat zo goed verstoppen voor mij, zal mijn kom soep dan maar bloot op tafel zetten hé, ttss, hihi.

Het overgooierke gaat mooi worden hé!! En ze gaat het goed kunnen gebruiken, met de koude nu buiten, bbrrr.


Knuffel,

Marianne zei

dat ziet er weer leuk uit Susie. 'k heb even over de rosse haar buikje gewreven hoor ;-)

Unknown zei

Hoi Susie, je bent weer druk met leuke dingen! Ben weer nieuwsgierig naar de placemat. Mooie wol ook voor het meisje. Geef die rosse maar een flinke aai over de bol van ons.
Groetjes Ageeth

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie wol, ben benieuwd hoe het straks is als het af is.

groetjes jolande

Gerda Hartman zei

Ik wil die poes wel even lekker over zijn buikje aaien, maar ik kan er niet bij! Oh, wat een prachtige wol zie ik weer. Ben heel benieuwd.

Anoniem zei

mooie wolheb je daar.Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het het klaar is

groetjes, Lilly

Eveline zei

wat een prachtige wol !! Ik ben benieuwd naar je creatie ;-)


groetjes
eveline

Riet zei

Nou Susie wat ben je toch druk bezig.
Mooi zal het worden voor je kleindochter,prachtige kleur.
En dan nog haken,wat zal dat fleurig worden.

Liefs Riet.x

Roos zei

Jij hebt genoeg onderhanden, ben erg benieuwd naar het eindresultaat van het overgooiertje. Prettig weekend alvast!

Margreet zei

Prachtige overgooier wordt dat Susie! Daar zal je kleindochter wel fier mee zijn.
Mooie haakwerkjes en kaarten maak je ook en verder schrijf je erg gezellig! Het blog van je dochter ook even bewonderd, amai, heerlijk creatief zijn jullie hoor!
Ik ga je dus volgen :-)

Fijn weekend gewenst,
groetjes van Margreet