zondag 3 oktober 2010

roze poppenjasje

Goeienavond ..

Eindelijk heb ik het jasje verder afgewerkt, van de wol die ik in de vorige post had laten zien hé.
Kleindochter was daarstraks zeer blij met het resultaat, ze wilde er al direct mee gaan spelen nog voor ik er een foto van genomen had. Hihi toch plezant hé.

Hier laat mannequin Poppemie de laatste creatie zien, een winterjas in donkerroze wol en de kraag is in een variërend couleurke.





Hiervan een detailopname. Let ook op de bijpassende muts, deze zal goed van pas komen als het wat kouder word.





Alsook een bijpassende handtas , weer in het zelfde gevarieerd couleurke als de kraag en de muts.




Poppemie neemt even een pauze..





Bij het verlaten van de kamer , merkt men op de rugkant van haar jasje een klein centuurtje op en ook weer in dezelfde kleur als de muts en de kraag van haar winteroutfit.





Na den defilé keert Poppemie huiswaarts voor een welverdiende nachtrust.




Mercikes om ook te komen kijken.
Groetjes Susie

11 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat heb je dit mooi gemaakt en ik kan
me voorstellen dat ze er graag mee wilde spelen

gr hetty

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

pop hoeft het niet koud te hebben deze winter, ziet er heel mooi uit.

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hey mama'tje,

Wauw prachtige set he ség!!!
En het past ook perfect aan haar knuffel zag ik gisterenavond, want haar woefke had de set ineens aan ,hihi.
Zelfs mijn ventje vind het schattig en vroeg het in een grotere maat voor mij, LOL

Knuffel,

Groetjes, Jaimie

marika zei

WOW!da ziet er weer fantastisch uit zeg.
Poppemie heeft een veel mooiere garderobe dan mij.
Echt heel erg mooi gemaakt weer!!!
Allez,op naar de volgende creatie

groetjes,marika

Eveline zei

jeetje !! wat een prachtige poppenkleertjes kan jij maken zeg!!! echt super! ( ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die erg mooi kunnen breien, ik kan het zelf absoluut niet ;-) )

groetjes

eveline

Marianne zei

amai, die ziet er hip uit hoor, ze word nogal verwend.

Riet zei

Wowwww Susie,Wat een prachtig setje heb je voor de pop gemaakt.
Ze zal van de winter geen koud hebben.

Liefs Riet.

Vera zei

Ach wat een heerlijk popje is het zo geworden!
Echt super leuk dat jasje en bijpassende spulletjes!
Wat zal ze daar blij mee zijn, gelukkig mocht ze nog even op de foto ;)

Groetjes

Vera

Gerda Hartman zei

T'is een plaatje en zo netjes weer. Oh, wat leuk om zo'n handige oma te hebben.

Anoniem zei

Hallo Susie,

Bedankt voor je lieve kommentaar.

Jij hebt ook een heel leuk blogje.Heb me ook al aangemeld bij je :))

Voor die pompoenen haak je gewoon 2 ronde cirkels,zo groot je ze wil hebben.Dan aan en ander haken en vullen met watten.
En dan van het midden uit deel je ze.
Begrijp je wat ik bedoel?? anders schrijf me een mail.Mijn mailadres vind je in mijn profiel

groetjes, Lilly

Anoniem zei

Hihihi...leuk zo!!

Het jasje ziet er wel uit om door een ringetje te halen!! Zo netjes!!
Mijn compliment!

Fijne week, groetjes Thea